50 tips for fettforbrenning:16-20

Del 4.
Gjør som tusenvis av andre. Lytt på vår podcast du også.

16. Myseprotein.
Å drikke proteinshaker mellom måltider øker ikke bare muskelveksten, men også fettforbrenningen. En liten proteindrink før buffeter og andre store måltider begrenser matinntaket.

17. Soyaprotein er en kjent fettforbrenner, senker appetitten og reduserer kaloriinntaket. 20 gram soya daglig reduserer magefettet i henhold til University of Alabama, Birmingham.

18. Bli tykk...
Lag proteindrinken med mindre vann. Konsistensen m,edfører da at sultfølelsen minsker i henhold til Purdue University, Indiana.

19. Unngå søtningsmiddel.
Kunstig søtningsmiddel kan stimulere appetitten og medføre høyere kaloriinntak.

20. Bli enda grønnere...
EGCG fra grønn te kan i noen tilfeller absorberes bedre dersom det taes i tilskuddsform.

Publisert: 10.04.2013 KL. 07:33
Kategori: Tips og Kuriosa

Har du lest disse?

Hold deg selv oppdatert på hva som skjer hos oss!

Vi sender ut nyhetsbrev regelmessig med gode tilbud, fagartikler, tips, oppstartsdatoer og annen informasjon om våre studier.

* Ved å gi oss dine kontaktopplysninger samtykker du til at vi kan kommunisere med deg via e-post og samtidig samtykker du til vår personvernpolicy.